MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

VII Częstochowski Festiwal Podróżniczy "Za Horyzontem" już za nami WIDEO

VII Częstochowski Festiwal Podróżniczy "Za Horyzontem" już za nami WIDEO

Uważaj na kupony zniżkowe KFC w sieci – to może być oszustwo

NOWE
Uważaj na kupony zniżkowe KFC w sieci – to może być oszustwo

Polecamy

Chcesz mieć więcej pomysłów? Wykorzystaj naturalne działanie mózgu – radzi ekspert

Chcesz mieć więcej pomysłów? Wykorzystaj naturalne działanie mózgu – radzi ekspert

Nowości od Google budzą kontrowersje – podsłuchują i „kradną”?

Nowości od Google budzą kontrowersje – podsłuchują i „kradną”?

Mieszkasz na Dolnym Śląsku? Dojedziesz nad morze pociągiem. I to bez przesiadek!

Mieszkasz na Dolnym Śląsku? Dojedziesz nad morze pociągiem. I to bez przesiadek!