Jeśli nie musicie Państwo pilnie załatwić spraw w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Świdnicy, to prosimy o przełożenie wizyty na późniejszy termin. Część spraw można załatwić pozostawiając dokumenty w Biurze Obsługi Klienta na I piętrze - czytamy na stronie Starpstwa Powiatowego w Świdnicy.
Dotyczy to w szczególności:
zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu
wyrejestrowaniu pojazdu z powodu demontażu
Sprawy te można również załatwić korzystając ze skrzynki podawczej urzędu E-URZĄD lub z platformy E-PUAP (warunkiem jest posiadanie podpisu elektronicznego: certyfikowanego lub profilu zaufanego, pz.gov.pl).
Profil zaufany można potwierdzić także przez bankowość elektroniczną.
Zachęcamy także do zapoznania się z katalogiem spraw, które można załatwić drogą elektroniczną, szczegóły na: www.gov.pl
Informacja pod numerami telefonów:
74 85 00 431 lub e:mail: [email protected]
74 85 00 446
74 85 00 436
74 85 00 437
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?