„Z niecierpliwością czekamy na ten sprzęt – dodaje dyrektor LO Tomasz Marczak – ponieważ wpłynie to nie tylko na zwiększenie efektywności kształcenia w naszej szkole, ale przede wszystkim będzie źródłem wielu wyzwań dla klasy informatycznej, którą otwieramy w tym roku w naszym LO. Chciałbym podziękować poprzedniemu dyrektorowi p. Zbigniewowi Suchycie, który podjął decyzję o udziale w tym projekcie. Po ponad dwóch latach udało nam się sfinalizować projekt, dlatego dziękuję koordynatorowi projektu p. Katarzynie Tomczyk – Sulimie, tutorom: Ewie Tutce, Joannie Durlik, Aleksandrze Szyrner, a także nauczycielom prowadzącym zajęcia w ramach projektu: Agnieszce Kowalczyk, Przemysławowi Knapowi, Lucynie Miłek i nauczycielom wspierającym projekt: Lilii Kilian, Elżbiecie Farion, Beacie Suwart – Orzechowskiej”.
Bardzo ważnym elementem projektu jest możliwość przystąpienia do dziennika elektronicznego. „Po konsultacji z nauczycielami i rozmowie z rodzicami, którzy wyrazili ogromne zainteresowanie tym projektem – dodaje dyr. Tomasz Marczak – podjąłem decyzję, że wprowadzimy dziennik elektroniczny już w marcu 2012 r.
Przygotowaliśmy już całą bazę danych, która będzie zamieszczana na portalu FRONTER. Teraz czekamy już tylko na tablety, za pomocą których nauczyciele będą nanosić informacje o ocenach, frekwencji, wpisywać tematy. Sprzęt mamy otrzymać w ciągu najbliższych tygodni” – dodaje dyrektor. Dziennik elektroniczny będzie bardzo pomocnym narzędziem w kontaktach rodzic - nauczyciel - uczeń, ponieważ rodzice, za pomocą kodów dostępu przekazanych przez szkołę, będą mogli sprawdzać frekwencję i oceny swoich pociech, nauczyciele prześlą bezpośrednio informacje do rodziców i uczniów, natomiast uczniowie będą na bieżąco informowani o zastępstwach i sprawach szkolnych. Strzegomskie LO wkracza w nową, niezwykłą rzeczywistość!
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?