Złoty certyfikat to specjalne wyróżnienie dla tych urzędów, które ponadprzeciętnie dbają o kompetencje pracowników, a co za tym idzie pracę urzędu. Urząd Miejski w Strzegomiu znalazł się wśród pięciu innych, które otrzymały ten zaszczytny certyfikat.
Dodajmy, że w projekcie udział wzięło 57 urzędów z województwa dolnośląskiego.
Pracownicy magistratu, którzy mocno zaznaczyli swoją obecność w projekcie otrzymali certyfikaty potwierdzające status urzędnika "Samorządowiec zDolnego Śląska" jako wyraz uznania za podnoszenie kompetencji w pracy.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?